Blogi

Majoitusliikkeen hinnoittelustrategian määritteleminen - vastaavien hintojen vertailu

Jokaisella asiakkaalla on erilaiset motiivit ostoksen tekoon, erilaiset odotukset kokemukselta, erilaiset tarpeet sekä erilainen halu maksaa mahtavasta kokemuksesta tiettyyn hintapisteeseen saakka. Markkinasegmentointi Jotta pystytte kohdentamaan ja markkinoimaan tarjouksia erilaisille asiakkaille, jotka käyttäytyvät eri tavalla niin, että tarjous vastaa heidän tarpeitaan ja budjettiaan, on h...

Jatka lukemista...

Miten hotellihuoneiden varausastetta parannetaan silloin, kun sitä eniten tarvitaan

Useimmilla hotellinpitäjillä on vaikeuksia löytää tehokkaita tapoja saada lisää varauksia silloin, kun huoneiden varausaste on laskussa. Yleensä sellaisina aikoina, jolloin kysyntä on vähäistä, tai ollaan siirtymässä kohti matalasesonkia. Luontaisena reaktiona on laskea hintoja. Tällä tavalla voi toki saada myytyä muutaman huoneyön lisää, mutta strategiana se ei välttämättä lisää kysynnän määrä...

Jatka lukemista...

Fiksuja hinnoittelustrategioita pienille hotelleille ja toimijoille

Jotta saat hotellinpitäjänä parhaan mahdollisen tuoton huonevarauksistasi, hinnoittelustrategiasi on oltava kestävä. Hotellin hintojen määrittely saattaa suoraan vaikuttaa lopulliseen suorituskykyyn ja maineeseen markkinoilla. Hinnoittelustrategian muotoilu Hintojen laskeminen saattaa aluksi herättää kiinnostusta kiinteistöäsi kohtaan niiden vieraiden osalta, joille hinnalla on vaikutusta - ...

Jatka lukemista...

With competition at an all-time high, what technology should you invest in to make a difference?

When you think of it, how many business decisions does your property make every week, every day, every hour – even right now, as you’re reading this blog post? Those decisions can range from tactical rate decisions to a revenue management strategy to front-line operational decisions that need to be taken immediately because you have an unhappy guest venting their anger at the front desk staff....

Jatka lukemista...

Opi, miten hotellisi sivuston suorituskykyä voi parantaa hakukoneoptimoinnin (SEO) avulla

2018 on se vuosi, jolloin hotellisi brändin vaikutusvaltaa kannattaa vahvistaa. Vahva ja vaikutusvaltainen brändi herättää luottamusta, johtaa suurempaan sitoutumiseen ja mahdollistaa suuremman liikevoiton ansaitsemisen uskollisten vieraiden kautta. Suuri tekijä tämän kasvun mahdollistamisessa on varmistaa se, että internetiä selailevat matkustajat löytävät hotellisi etsiessään juuri heidän ta...

Jatka lukemista...

Asiakkaitamme

Angel Logo CompleteBath -lodge -castle -hotel -restaurant (1)Exford HostelGasthaus _pyorealogo

Ota yhteyttä henkilökohtaista esittelyä varten.