Blogi

Majoitusliikkeen hinnoittelustrategian määritteleminen - vastaavien hintojen vertailu

Jokaisella asiakkaalla on erilaiset motiivit ostoksen tekoon, erilaiset odotukset kokemukselta, erilaiset tarpeet sekä erilainen halu maksaa mahtavasta kokemuksesta tiettyyn hintapisteeseen saakka. Markkinasegmentointi Jotta pystytte kohdentamaan ja markkinoimaan tarjouksia erilaisille asiakkaille, jotka käyttäytyvät eri tavalla niin, että tarjous vastaa heidän tarpeitaan ja budjettiaan, on h...

Jatka lukemista...

Now is the season to think about how your hotel can maximise revenue growth.

A common issue for hotel owners is how to maximise revenue and occupancy rates when you are entering an off-season period. Revenue management strategies To be effective, revenue and yield management strategies need to consider seasonality and time. Although seasons can be put into blocks, operators need to assess each day in turn. Making broad assumptions about conditions on a particular day ...

Jatka lukemista...

Monilla hotelleilla ongelmana ei ole verkkomatkatoimiston kautta tehtävien varausten lisääminen, vaan se, miten oman sivuston kautta tehtävien suorien varausten määrää saisi kasvatettua

Jokainen majoitusliike kärsii kysynnän suhteen huipuista ja aallonpohjista. Fiksut hotellinpitäjät pyrkivät hallinnoimaan kysynnässä tapahtuvaa vaihtelua, valmistautuvat siihen etukäteen ja ovat käyneet läpi käytettävissä olevia tietoja saadakseen käsityksen siitä, miten kilpailijat käsittelevät sesonkien välistä vaihtelua. Kaikki hotellinpitäjät eivät kuitenkaan omaa seikkaperäistä osaamista ...

Jatka lukemista...

Asiakkaitamme

Angel Logo CompleteBath -lodge -castle -hotel -restaurant (1)Exford HostelGasthaus _pyorealogo

Ota yhteyttä henkilökohtaista esittelyä varten.