Blogi
14 joulukuuta 2018
Majoitusliikkeen hinnoittelustrategian määritteleminen - vastaavien hintojen vertailu
Jokaisella asiakkaalla on erilaiset motiivit ostoksen tekoon, erilaiset odotukset kokemukselta, erilaiset tarpeet sekä erilainen halu maksaa mahtavasta kokemuksesta tiettyyn hintapisteeseen saakka.
Markkinasegmentointi
Jotta pystytte kohdentamaan ja markkinoimaan tarjouksia erilaisille asiakkaille, jotka käyttäytyvät eri tavalla niin, että tarjous vastaa heidän tarpeitaan ja budjettiaan, on h...
05 joulukuuta 2018
Monilla hotelleilla ongelmana ei ole verkkomatkatoimiston kautta tehtävien varausten lisääminen, vaan se, miten oman sivuston kautta tehtävien suorien varausten määrää saisi kasvatettua
Jokainen majoitusliike kärsii kysynnän suhteen huipuista ja aallonpohjista. Fiksut hotellinpitäjät pyrkivät hallinnoimaan kysynnässä tapahtuvaa vaihtelua, valmistautuvat siihen etukäteen ja ovat käyneet läpi käytettävissä olevia tietoja saadakseen käsityksen siitä, miten kilpailijat käsittelevät sesonkien välistä vaihtelua.
Kaikki hotellinpitäjät eivät kuitenkaan omaa seikkaperäistä osaamista ...
Poista englanninkieliset artikkelit
Luokat
- Lehdistötiedotteet (2)
- Uutiset (8)
- Muut (5)
- Liiketoiminta (28)
- Lisää voittoa (19)
Arkisto
- Tammikuu 2019 (5)
- Joulukuu 2018 (2)
- Marraskuu 2018 (2)
- Heinäkuu 2018 (1)
- Kesäkuu 2018 (1)
- Toukokuu 2018 (2)
- Joulukuu 2017 (2)
- Marraskuu 2017 (1)
- Lokakuu 2017 (3)
- Syyskuu 2017 (2)
- Elokuu 2017 (2)
- Maaliskuu 2017 (1)
- Tammikuu 2017 (1)
- Joulukuu 2016 (3)
- Marraskuu 2016 (1)
- Lokakuu 2016 (3)
- Syyskuu 2016 (3)
- Elokuu 2016 (6)
- Heinäkuu 2016 (1)
- Kesäkuu 2016 (6)
- Huhtikuu 2016 (7)
- Maaliskuu 2016 (3)