Blogi

How to harness technology to improve your hotel’s guest experience.

The future of the hospitality industry is being driven by a complex set of converging technology forces that are making the industry re-think how it interacts with customers and manages the guest experience. The hospitality industry will look very different in 2020 compared to how it is today. The industry has been known as a slow integrator of new technologies and innovations into everyday hot...

Jatka lukemista...

Jatkuvien haasteiden hallinta vuoden 2019 jakelustrategian valmistelussa

Jokainen vuosi tuo mukanaan uusia haasteita, mutta yksi haaste, joka palaa takaisin hotellinpitäjän luo joka vuosi suurin piirtein näihin aikoihin on se, miten ensi vuoden jakelustrategiaa kehitetään, jotta huoneiden tuottoa saadaan kasvatettua ja toimintakuluja pienennettyä. Pyöritit sitten suurta tai pientä hotellia, sinun on oltava valmis kohtaamaan nopeasti vaihtelevien markkinoiden mukanaa...

Jatka lukemista...

Nyt on aika pohtia sitä, miten hotellisi voi maksimoida tulojen kasvun

Hotellinomistajien yleinen ongelma on se, miten tulojen kasvu ja varausaste voidaan maksimoida matalasesonkiin siirryttäessä. Tuottojohtamisen strategiat Ollakseen tehokkaita tuotto- ja tulojenhallinnan strategioiden on huomioitava kausiluonteisuus ja ajankohta. Vaikka vuodenajat voidaan jakaa lohkoihin, hotellinpitäjien on silti arvioita jokainen päivä vuorollaan. Laajojen oletusten tekeminen ...

Jatka lukemista...

Kilpailun ollessa korkeimmillaan, mihin tekniikkaan kannattaisi investoida, jotta sillä olisi merkitystä?

Kun mietit asiaa, montako liiketoimintaa koskevaa päätöstä majoitusliikkeessäsi tehdään joka viikko, joka päivä, joka tunti - jopa juuri nyt, kun luet tätä blogikirjoitusta? Nämä päätökset voivat olla kaikkea taktisista hintapäätöksistä tuottojohtamisen strategiaan sekä etulinjan operatiivisiin päätöksiin, jotka on tehtävä välittömästi, sillä tyytymätön asiakas purkaa vihaansa vastaanoton henki...

Jatka lukemista...

5 ways technology can change the way operators manage the hotel guest experience.

Digital savvy customers expect a lot from anything that they buy. They have done their research, know probably more than you do about a product and service having found the pros and cons of what is on offer – and ultimately decided to buy when everything is right for them.The hotel industry is not famous for being on the cutting edge of technology, but recently there have been so many disruptiv...

Jatka lukemista...

Asiakkaitamme

Angel Logo CompleteBath -lodge -castle -hotel -restaurant (1)Exford HostelGasthaus _pyorealogo

Ota yhteyttä henkilökohtaista esittelyä varten.