Blogi
16 tammikuuta 2019
How to harness technology to improve your hotel’s guest experience.
The future of the hospitality industry is being driven by a complex set of converging technology forces that are making the industry re-think how it interacts with customers and manages the guest experience.
The hospitality industry will look very different in 2020 compared to how it is today.
The industry has been known as a slow integrator of new technologies and innovations into everyday h...
11 tammikuuta 2019
Jatkuvien haasteiden hallinta vuoden 2019 jakelustrategian valmistelussa
Jokainen vuosi tuo mukanaan uusia haasteita, mutta yksi haaste, joka palaa takaisin hotellinpitäjän luo joka vuosi suurin piirtein näihin aikoihin on se, miten ensi vuoden jakelustrategiaa kehitetään, jotta huoneiden tuottoa saadaan kasvatettua ja toimintakuluja pienennettyä. Pyöritit sitten suurta tai pientä hotellia, sinun on oltava valmis kohtaamaan nopeasti vaihtelevien markkinoiden mukanaa...
11 tammikuuta 2019
Nyt on aika pohtia sitä, miten hotellisi voi maksimoida tulojen kasvun
Hotellinomistajien yleinen ongelma on se, miten tulojen kasvu ja varausaste voidaan maksimoida matalasesonkiin siirryttäessä.
Tuottojohtamisen strategiat
Ollakseen tehokkaita tuotto- ja tulojenhallinnan strategioiden on huomioitava kausiluonteisuus ja ajankohta. Vaikka vuodenajat voidaan jakaa lohkoihin, hotellinpitäjien on silti arvioita jokainen päivä vuorollaan. Laajojen oletusten tekemine...
11 tammikuuta 2019
Kilpailun ollessa korkeimmillaan, mihin tekniikkaan kannattaisi investoida, jotta sillä olisi merkitystä?
Kun mietit asiaa, montako liiketoimintaa koskevaa päätöstä majoitusliikkeessäsi tehdään joka viikko, joka päivä, joka tunti - jopa juuri nyt, kun luet tätä blogikirjoitusta?
Nämä päätökset voivat olla kaikkea taktisista hintapäätöksistä tuottojohtamisen strategiaan sekä etulinjan operatiivisiin päätöksiin, jotka on tehtävä välittömästi, sillä tyytymätön asiakas purkaa vihaansa vastaanoton henk...
03 tammikuuta 2019
5 ways technology can change the way operators manage the hotel guest experience.
Digital savvy customers expect a lot from anything that they buy. They have done their research, know probably more than you do about a product and service having found the pros and cons of what is on offer – and ultimately decided to buy when everything is right for them.The hotel industry is not famous for being on the cutting edge of technology, but recently there have been so many disruptiv...
Poista englanninkieliset artikkelit
Luokat
- Lehdistötiedotteet (2)
- Uutiset (9)
- Muut (6)
- Liiketoiminta (38)
- Lisää voittoa (27)
Arkisto
- Elokuu 2021 (1)
- Joulukuu 2019 (1)
- Marraskuu 2019 (2)
- Syyskuu 2019 (2)
- Elokuu 2019 (1)
- Heinäkuu 2019 (1)
- Kesäkuu 2019 (1)
- Toukokuu 2019 (2)
- Huhtikuu 2019 (1)
- Maaliskuu 2019 (1)
- Tammikuu 2019 (5)
- Joulukuu 2018 (2)
- Marraskuu 2018 (2)
- Heinäkuu 2018 (1)
- Kesäkuu 2018 (1)
- Toukokuu 2018 (2)
- Joulukuu 2017 (2)
- Marraskuu 2017 (1)
- Lokakuu 2017 (3)
- Syyskuu 2017 (2)
- Elokuu 2017 (2)
- Maaliskuu 2017 (1)
- Tammikuu 2017 (1)
- Joulukuu 2016 (3)
- Marraskuu 2016 (1)
- Lokakuu 2016 (3)
- Syyskuu 2016 (3)
- Elokuu 2016 (6)
- Heinäkuu 2016 (1)
- Kesäkuu 2016 (6)
- Huhtikuu 2016 (7)
- Maaliskuu 2016 (3)